System SARTweb free
Źródło: Dariusz Cieśla, 18/01/2013, 13:10
System rezerwacji SARTweb, informuje, że lista promocyjna Organizatorów Turystyki została zakończona i system SARTweb od 1 lipca 2012 jest płatny 50 zł miesięcznie. Jednak są ścieżki lojalnościowe, dzięki którym system rezerwacji SARTweb dalej może być bezpłatny. 1 ścieżka Mam portal turystyczny i nie płacę abonamentu za system SARTweb lub mam eksport danych 2 ścieżka Jestem Organizatorem Turystyki i nie płacę abonamentu jako agencja za system SARTweb 3 ścieżka Robię obrót miesięczny 6000 zł !!!! 4 ścieżka Robię 6 rezerwacji w miesiącu 5 ścieżka Przystępuję do akcji "szyba" i mam gwarancję bezpłatnego abonamentu SARTweb 6 miesięcy prowadziliśmy akcję informacyjną i promocyjną. Na wielu stronach systemu rezerwacji, wiele maili i komunikatów wyszło do Agencji Turystycznych. Dzwoniliśmy i informowaliśmy pracowników Agencji Turystycznej, o tym, że lista promocyjna Organizatorów jest zakończona. Po 6 miesiącach akcji informacyjnej podsumowaliśmy punkty i je konwertowaliśmy zgodnie z umową na abonamenty systemu SARTweb, a w przypadku braku wyników w sprzedaży na faktury za utrzymanie abonamentu systemu SARTweb. Faktury nie zostały wystawione wcześniej, ponieważ był okres abolicji, i każda agencja turystyczna, która wzięła udział w akcji "szyba" miała abonament wstecz anulowany, nawet za poprzednie miesiące. Akcję zakończyliśmy 31 grudnia 2012. Jedynym powodem tak długiego okresu rozliczeniowego była działalność w celu wykazania naszej rzetelności, gry fair play i możliwości opieszałości ze strony Agencji Turystycznej. Ale fakty są takie, że nieprzystąpienie do akcji lub ścieżki związane jest z płatnością - abonamentem dostępu do systemu rezerwacji SARTweb. Prosimy Agencje Turystyczne o przystąpienie do systemu lojalnościowego i udziału w akcji "szyba", który gwarantuje bezpłatny dostęp do systemu SARTweb. Prosimy o nie flustrowanie się. Jesteśmy otwarci na negocjacje i działania, które zadowolą wszystkie strony. http://www.sartweb.pl
Przystąpienia agencji do systemu lojalnościowego
Źródło: Dariusz Cieśla, 17/01/2013, 21:20
Przystąpienie do systemu lojalnościowego umożliwia zbieranie punktów i wymianę ich na nagrody. Elementem programu lojalnościowego jest również akcja "szyba" i Państwo jako Agencje Turystyczne decydują o tym, czy Chcecie do tej akcji przystąpić i mieć gwarancję bezpłatnego abonamentu, lub szacują Państwo dużą sprzedaż i wiedzą, że punkty lojalnościowe umożliwią pokrycie abonamentu i umożliwią uzyskanie dodatkowych pożytków w postaci nagród. O akcji "szyba można poczytać na stronie internetowej: http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba Natomiast lista nagród dostępna jest na stronie: http://www.agentcard.pl/pages/nagrody
Opłata za system SART 50 zł netto lub udział w akcji „szyba”
Źródło: Dariusz Cieśla, 17/01/2013, 21:20
Kwota za system obejmuje: dostęp do wszystkich organizatorów turystyki SART, wyszukiwarkę http://twoj-login.sart.net.pl za kwotę 50 zł netto. Porównywalne rozwiązania na rynku turystycznym kosztują dwukrotnie więcej. Jednocześnie lojalnie SARTweb umożliwia gwarancję bezpłatnego dostępu do systemu SARTweb pod warunkiem reklamy na witrynie agencji turystycznej organizatorów z systemu rezerwacji SARTweb i zdaniem naszej firmy jest to uczciwe podejście do tematu, gwarantujące rozwój wszystkim stronom, zmniejszając jednocześnie koszty i zwiększające sprzedaż wszystkich stron przedsięwzięcia, a w szczególności agencji turystycznej, która otrzymuje prowizję agencyjną za sprzedaż ofert turystycznych oraz punkty lojalnościowe, które można wymieniać na cenne nagrody: http://www.agentcard.pl/pages/nagrody Ustalmy porównywalne rozwiązania i ceny tych porównywalnych usług, w szczególności biorąc pod uwagę rynek polski i rynek światowy. Takie porównanie przydałoby się, aby móc oszacować wiarygodność i wartość naszej oferty, aby móc porównać działania lojalnościowe - czyli możliwość całkowicie bezpłatnego korzystania z takich możliwości przy warunku brania udziału w akcji "szyba". Poważne i rzetelne podejście do tematu współpracy, z nowymi możliwościami i akcjami promocyjnymi, bez ukrytych i zamaskowanych działań. Jednakże część agencji turystycznych nie skorzystała z akcji "szyba" podejmując koszty korzystania z systemu SARTweb zgodnie z zawartą umową współpracy. Porównanie, proponujemy zakład i porównanie zrobić przy udziale biegłego do spraw informatyki, który oceni wartość tej usługi na rynku, biorąc za i przeciw. Prosimy o maila do naszego biura w celu zawarcia umowy zakładu. Naszym zdaniem usługa jest warta rynkowo dwukrotnie więcej, jednak ze względu na to, że cena usługi determinuje powszechny dostęp, uważamy, że kwota 50 zł netto jest kwotą bardzo konkurencyjną na rynku wyszukiwarek i portali turystycznych i umożliwia korzystanie wszystkim biurom z tej usługi. Wprowadzona akcja "szyba" umożliwia całkowicie bezpłatne korzystanie z tej usługi. Twoja strona i wyszukiwarka SART: http://twoj-login.sart.net.pl Na liście promocyjnej nie ma żadnego Organizatora Turystyki, ponieważ lista obejmowała wyłącznie promocję do końca czerwca 2012 roku. Po tym okresie zakończyliśmy kampanię promocyjną, umożliwiając udział w akcji "szyba" gwarantującej bezpłatny dostęp do systemu rezerwacji SART: http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba Wprowadzenie opłaty gwarantowała umowa już od 2007 roku, jednakże zarząd systemu rezerwacji SARTweb zagwarantował lojalnym agentom turystyki dostęp do systemu rezerwacji bezpłatnie, tym agencjom, które biorą udział w akcji "szyba" - uczciwie i rzetelnie. Aby nie płacić abonamentu SART wystarczyło zarejestrować się w systemie lojalnościowym http://www.agentcard.pl i wziąć udział w akcji szyba http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba Dzięki wprowadzeniu takiej możliwości Agenci zyskują gwarancję bezpłatnego abonamentu. Wprowadzenie tej funkcjonalności umożliwiło skuteczną reklamę dla małych i średnich organizatorów turystyki, którzy znacznie ucierpieli na upadku biur podróży, a agencje reklamowały wyłącznie kilka marek organizatorów z górnej półki, pomijając biura średnie i małe. Akcja lojalnościowa trwa. Każdy agent przystępujący do akcji szyba ma gwarancję bezpłatnego abonamentu SART. Od 1 lipca 2013 system SART jest płatny i każda agencja turystyczna została o tym fakcie poinformowana. Po miesiącu otrzymali Państwo informację o tym, jaki jest bilans rozliczeń oraz możliwość zmiany systemu rozliczeniowego. I tak co miesiąc informowaliśmy o tym fakcie. Pełna abolicja. Jeśli agencja turystyczna przystąpiła w grudniu do systemu lojalnościowego i akcji "szyba" - abonamenty wstecz zostały wszystkie anulowane. I tak samo w tym miesiącu w styczniu dla uczestników akcji "szyba" abonament zostanie anulowany. Oczywiście, jak Agencja Turystyczna nie chce płacić faktury, to jest możliwość zmiany systemu rozliczeniowego, w obecnym stanie. Jeśli Agencja Turystyczna udowodni, że nie postąpiliśmy fair play i ma podstawy do dalszych działań lojalnościowych to jesteśmy bardzo otwarci na wszelkie formy dalszej współpracy, rozliczeń i płatności. Jednakże w obecnym stanie wiedzy, świadomości, odpowiedzialności i rzetelności zrobiliśmy wszystko, co było w naszej mocy. Jeśli wybór rozliczenia okazał się niekorzystny i faktura za usługi nie satysfakcjonuje Państwa, trzeba to przedyskutować i znaleźć sensowne rozwiązanie, które będzie zadawało trzy strony: Agencję Turystyczną, Organizatora Turystyki i system rezerwacji SARTweb. Natomiast nie zadowala nas jednostronna niechęć i brak chęci znalezienia sensownego rozwiązania, o które zabiegamy u Agencji Turystycznych od miesięcy. Jeśli otrzymali Państwo fakturę za abonament systemu SARTWeb, proszę złożyć wyjaśnienia na piśmie, że wzięli Państwo udział w akcji "szyba" i Zarząd Spółki SARTweb rozpatrzy Wasze stanowisko pozytywnie, o ile faktycznie udowodnią Państwo dobrą wolę i udział w systemie lojalnościowym. Umowy dotyczące abonamentu za usługi SARTWEB dla agencji turystycznych nie są jednolite, ponieważ były zawierane w czasie od 2005 roku do 2012. Aktualna umowa znajduje się na stronie internetowej: http://www.sartweb.pl/docs/umowa_abonamentu_dla_uzytkownika_SART_WEB.pdf Można wypowiedzieć aktualną umowę i zawrzeć nową - ujednoliconą Większość umów zawiera informację o tym, że system będzie bezpłatny od 2006, 2007 roku, a po tym okresie może zmienić się. Jednocześnie prawo do abonamentu 0 zł, ma miejsce tylko w przypadku listy promocyjnej Organizatorów Turystyki SART, która 30 czerwca 2012 została zakończona. Po tym okresie wszyscy agenci byli zobowiązani do zapłaty abonamentu. Informacja o płatności za system SARTweb – abonamencie została wysłana do Agencji Turystycznych kilkakrotnie. Co miesiąc Agencja Turystyczna otrzymywała raport miesięczny i stan konta ze wszelkimi pozostałymi informacjami. Wprowadzono dodatkowe usługi, w tym wyszukiwarkę dla agenta: http://twoj-login.sart.net.pl Jednocześnie wprowadziliśmy system lojalnościowy, aby agencje turystyczne, które chcą mieć gwarancję bezpłatnego dostępu do systemu rezerwacji SARTweb uczestniczą w akcji "szyba" i mają abonament za system rezerwacji SARTweb anulowany. Akcja "szyba" została wprowadzona w związku ze zmową agencji turystycznych, które reklamowały w okresie maj – czerwiec 2012 tylko kilka największych Organizatorów Turystyki, naruszając umowy agencyjne ze średnimi i małymi Organizatorami Turystyki - dotyczącymi rzetelnej informacji i reklamy ofert małych i średnich Organizatorów Turystyki w miejscu prowadzenia działalności Agencji Turystycznej. Za udział w akcji "szyba", czyli wywieszeniu 6 ofert Organizatorów Turystyki SART, system rezerwacji SARTweb jest w stanie - zagwarantować bezpłatny dostęp do systemu rezerwacji SARTweb – całkowicie anulować abonament miesięczny. Jednocześnie Klienci mają dostęp do szerszej oferty i są informowani o atrakcyjnych ofertach małych i średnich Organizatorów Turystyki. Mając na uwadze przyszłość małych i średnich Organizatorów Turystyki oraz przyszłość Agencji Turystycznych, które nieświadomie lub w zmowie, ograniczając dostęp do informacji i reklamy małych i średnich Organizatorów Turystyki doprowadzają do zaniku warstwy średnich Organizatorów Turystyki i ogromnej przewagi kilku największych Organizatorów Turystyki. Oczywiście te działania są niekorzystne dla Klientów, a w przyszłości dla Agencji Turystycznych, które nie będą potrzebne znanym i dużym markom turystycznym. Duże marki turystyczne tworząc własną sieć przedstawicielstw i doprowadzą do zaniku sieci małych biur agencyjnych. Jest bardzo mało czasu, aby odwrócić ten niekorzystny proces, ale fakty są takie i mając świadomość tego procesu system rezerwacji SARTweb zaproponował innowacyjne rozwiązanie - akcja "szyba", która umożliwi dostęp do szerszej informacji o średnich i małych Organizatorach Turystyki.
Akcja abolicji SART trwała do 31 grudnia 2012
Źródło: Dariusz Cieśla, 17/01/2013, 21:10
Akcja abolicji - możliwości innych rozwiązań i działań zmierzających do lojalnego rozwiązania trwała od lipca do końca grudnia, czyli 6 miesięcy. W tym okresie wiele biur podróży skorzystało z akcji "szyba" i ma gwarancję bezpłatnego abonamentu. Niestety część agencji turystycznych nie skorzystało z tej promocji świadomie. Jednakże prosimy o pisemne informacje, o tym, że informacja o akcji „szyba” nie dotarła, że nie funkcjonowała poczta elektroniczna, że nie zadzwonił SART z propozycją akcji "szyba", że nie doszedł SMS o akcji "szyba" - wszystkie takie wnioski pisemne rozpatrzymy indywidualnie. Jednakże ta akcja zmierza do aktywnej promocji organizatorów turystyki, do zwiększenia możliwości agencji turystycznych, aby zwiększyły swoją sprzedaż. GWÓŹDŹ DO TRUMNY ZOSTAŁ JUŻ WBITY W POŁOWIE ROKU, gdy działalność agencji turystycznej zamknęło ponad 800 podmiotów lub przepadło bez wieści. Porównywanie działań SART do akcji książek internetowych za 900 EUR jest niestosowne i nie ma logicznego związku. Co ciekawe nawiązuje do tego, że akcja ta jest oszukańcza. Nic podobnego, każdy agent ma prawo wyboru - reklamować 6 ofert organizatorów SARTweb mieć dostęp do systemu całkowicie bezpłatnie lub płacić abonament miesięczny. Nasz cel to promocja i ochrona interesów Organizatorów Turystyki pracujących w systemie SART i lojalnych Agencji Turystycznych. Dlatego warto przedstawić swoje argumenty i propozycje w sposób jasny i otwarty - agent turystyczny jest lojalny i promuje oferty turystyczne organizatorów i sprzedaje aktywnie - jest droga porozumienia i punktów lojalnościowych, które umożliwią uczciwe i rzetelne rozliczenie i pakt o współpracy, który przyniesie wszystkim stronom pożytki i rozwój. Mamy nadzieję, że złowieszcze hasła nie potwierdzą się, bo to oznacza koniec sieci agencyjnej i koniec małych i średnich organizatorów turystyki w Polsce i dominację wyłącznie zagranicznych podmiotów turystycznych, a tego chyba nikt z nas nie chce. Jesteśmy już poważnymi ludźmi i wiemy, co chcemy. Drzemie w nas patriotyzm i nadzieja oraz chęć osiągania dobrych celów.
Katalog 2013 – Biuro Podróży Marco
Źródło: Dariusz Cieśla, 12/01/2013, 14:20
Najprościej i najłatwiej, pełna oferta na jednej stronie internetowej: Wczytaj poniższy link w swojej przeglądarce internetowej: http://sart.net.pl/#!operator=2789;data1=2013-01-13;groupby=1;results=100;
SART obniża koszty biur podróży
Źródło: Dariusz Cieśla, 11/01/2013, 16:10
System rezerwacji SART umożliwia obniżanie kosztów. W 2013 roku wprowadziliśmy usługę utrzymania domen internetowych *.pl w cenie netto 45 zł. Oferta jest aktualna dla współpracujących biur podróży, które przeniosą utrzymanie domeny w naszej firmie. Hosting może być utrzymywany u dowolnego dostawcy usług internetu. To jest kolejny krok w grupowaniu usług i negocjacji najniższych cen na rynku za utrzymanie domeny internetowej. W 2012 roku system rezerwacji SARTWEB wprowadził bezpłatne połączenia pomiędzy biurami podróży. Karty telefoniczne oraz telefony smartfon SAMSUNG można zamawiać poprzez stronę internetową http://www.agentcard.pl
Nowe usługi formbus.pl
Źródło: Dariusz Cieśla, 11/01/2013, 15:20
Zapraszamy Cię do skorzystania z systemu FormBus.pl ,który zajmuje się zleceniem usług transportu, logistyką, usługami transportu oraz systemem lojalnościowym dla firm transportowych: busdriver.pl truckcard.pl Wprowadzamy system lojalnościowy, dzięki któremu otrzymują Państwo karty płatnicze, które umożliwiają nam zapłatę za Wasze usługi przez 24 godziny. Wprowadzamy wynagrodzenie prowizyjne, za zlecenie do naszego systemu usługi, której nie możecie wykonać. Wprowadzamy karty lojalnościowe dla Twoich kierowców busdriver.pl, dzięki którym Kierowcy korzystają z rabatów w restauracjach, noclegach, serwisach itp. Karty lojalnościowe umożliwiają również płatność online za usługi oraz zlecanie usług alarmowych w naszym serwisie - w szczególności wynajem autokaru zastępczego w przypadku awarii. Więcej informacji: http://www.formbus.pl
  następne »